לשירות ולבירורים 051-5374482

שיקולים שיש לקחת בחשבון כשבוחרים סמארטפון

בין אם חייך שקועים עמוק בין המסכים ובין אם רק חשוב לך לשמור על קשר עם הקרובים לך ולהיות זמין עבור לקוחותיך או חבריך לעבודה, היום הכול קורה דרך הסמארטפונים. המכשירים הדקים והמעוצבים הפכו להיות מפתח לשער של ידע ותוכן אינסופי. אנו משתמשים בהם כדי לשמור על קשר, להתעדכן בחדשות האחרונות, לבצע רכישות מכל מקום בעולם וכיום, ישנן אפילו אפליקציות לטיפול פסיכולוגי ולתרגול מדיטציה. על מנת לבחור את הסמארטפון המותאם ביותר בצרכיך, לא חייבים בהכרח את הדגם היקר והמשוכלל ביותר. מגה בייט מחשבים וסלולר אספו עבורך כמה מההיבטים המשמעותיים ביותר שיש לקחת בחשבון כשבוחרים סמארטפון. נשמח לסייע לך לבחור את המכשיר הבא שלך ולהשיגו במחיר משתלם ותנאי תשלום נוחים.

שטח האחסון

שטח האחסון במכשיר הוא מאפיין משמעותי ביותר. במובנים רבים הוא יקבע כמה המכשיר ישמש אותך וכמה השימוש יהיה נוח. על מנת לבחור את שטח האחסון המתאים לך עליך לשאול את עצמך לאיזה צרכים משמש הטלפון שלך. אם יש לך צורך במספר אפליקציות בסיסיות כמו ווטסאפ, סקייפ ופייסבוק, 16 ג’יגה יספיקו בהחלט. עם זאת, אם משחקים או צפייה בסרטים בטלפון הוא משהו שיוצא לך לעשות לעתים קרובות, ייתכן שיהיה צורך בשטח אחסון רציני יותר. כדאי לזכור שלמטרות אחסון קבצי מדיה כמו תמונות, סרטונים ומוסיקה, ניתן לרכוש בסכומים יחסית זולים כרטיסי זיכרון חיצוניים שיספקו לך שטח נוסף.

מאפיינים מיוחדים

כבר מזמן לא מדובר רק בטלפון חכם, אלא במערך שלם של טכנולוגיות שפעם כל אחת בנפרד הייתה עולה לנו הון עתק. רוב המכשירים היום מגיעים עם Bluetooth, גירוסקופ וחיישני תנועה, אך ישנם מאפיינים מיוחדים נוספים ששווה לבדוק אם יש בטלפון שאנו בוחנים לקראת רכישה.

  • NFC– או תקשורת בטווח אפס. טכנולוגיה המאפשרת העברת נתונים באמצעות מגע ישיר עם מכשיר הטלפון. באמצעות הטכנולוגיה ניתן להטעין את הטלפון עם מטענים אלחוטיים, לטעון כרטיסים אלקטרוניים שונים כמו “רב קו” ואפילו לשלם במקומות הולכים ומתרבים אשר תומכים בשיטת תשלום זו.
  • פיקוד קולי – נכון, עדיין לא בעברית, אבל בין אם נבחר בסירי של אפל או בביקסבי של סמסונג, ניתן יהיה להספיק הרבה יותר בהרבה פחות מאמץ עם אפשרויות הפיקוד הקולי לסמארטפונים.
  • זיהוי כתב יד – אלמנט מעניין ונוח שמאפשר לכתוב בכתב יד על גבי מסך המגע ולשמור כטקסט.

מצלמה

המצלמות לטלפון כיום מציעות תמונה חדה ומאפיינים יוצאי דופן לצילום תמונות מקצועיות בנוחות רבה ועם אפשרויות מיקוד ופילטרים מפתיעים. אם צילום בטלפון הוא תחביב קבוע שלך, שווה להשקיע במצלמה טובה.

מחיר

בסופו של דבר, המכשיר צריך להתאים לתקציב שלך. אנו מזמינים אותך לבקר באתר שלנו וללמוד עוד על מגוון הטלפונים המתקדמים ביותר שניתן להשיג אצלנו. אנו מציעים רכישת טלפונים בהוראת קבע ובתנאים נוחים במיוחד ואת המוצר נשלח אליך עד הבית באמצעות שירות המשלוחים שאנו מפעילים בפריסה ארצית. לפרטים נוספים ולהזמנות, אנו ממתינים לפנייתך.

במגהבייט מחשבים וסלולר תוכלו למצוא מגוון סמארטפונים אשר עונים לדרישות שלכם בהוראת קבע ללא תפיסת מסגרת האשראי.

שתפו עם חברים
WhatsApp chat