לשירות ולבירורים 051-5374482

תיקון מחשב נייד

המחשב הנייד הפך לכלי עבודה חשוב אצל רבים, בין אם ככלי עבודה לשכירים ולעצמאים ובין אם ככלי בידור ופנאי. כך או כך, תקלה במחשב הנייד מצריכה הסתכלות מקצועית של טכנאי מוסמך ומנוסה, שימוש בחלקי חילוף מקוריים ואמינים ומתן אחריות על התיקון, וזאת לצד שירות מצוין וזמן טיפול מהיר על מנת להשיב את המחשב לעבודה בזמן הקצר ביותר.

בשל נוחות הניוד של המחשב אין צורך בהזמנת טכנאי לתיקון בבית, ניתן למסור את המכשיר במעבדה מקצועית, להמשיך בשגרת היום ולחזור לאסוף את המחשב עם סיום הטיפול בו.

תקלה במחשב הנייד יכולה להיגרם באחד משני אופנים:

תקלת חומרה- ליקוי או פגיעה באחד מן הרכיבים האלקטרוניים של המחשב. בין הרכיבים שעשויים להיפגע וזקוקים לעתים להחלפה: מסך, כרטיס רשת, כרטיס מסך, שקע טעינה, מאוורר. טיפול בתקלת חומרה לרוב יתבצע במהירות ובאמצעות החלפת הרכיב הפגום בחדש. לא תמיד הרכיב החסר יהיה בנמצא במעבדת התיקונים ולעתים תיאלצו להמתין להזמנה של רכיב כזה או אחר. חשוב לשאול האם הטכנאי משתמש בחלקי חילוף מקוריים, חדשים או יד שניה ומה המשמעות לכך בהתאם למחשב, לרכיב ולתקלה.

תקלת תוכנה- תקלות תוכנה הם לרוב וירוסים והשתלטות עוינת על המחשב, אובדן של חומרים, חוסר יכולת להעלות את מערכת ההפעלה או יישומים אחרים על גבי המחשב, איטיות של המחשב שנגרמת כתוצאה מעומס, קיום תוכנות ויישומים הסותרים זו את פעילותה של זו וכדומה. תיקון כזה מצריך ידע מקצועי רב של הטכנאי ועשוי לארוך שעות אחדות ואפילו יותר.

עלויות התיקון כוללות את זמן העבודה של הטכנאי לצד עלות החלפים במקרה הצורך. מעבדה מקצועית תדע לומר מראש גם עלות לבדיקה בלבד במידה ומסיבה זו או אחרת תבחרו שלא לבצע דרכה את התיקון.

כל כניסה של המחשב הנייד אל מעבדת התיקונים מצריכה אבחון מדויק של התקלה. וודאו כי המעבדה מתחייבת למסור לכם את פרטי התקלה, אופן הטיפול, זמן העלות והטיפול בטרם התחילו לטפל בתקלה בפועל. בצורה זו תוכלו לקחת אחריות ולקבל החלטה עוד בטרם התיקון, האם מדובר בתיקון כדאי או יקר מדי.

במרבית המקרים תיקון המחשב הנייד יעלה בין 200-600 ₪ ויהיה כדאי ועדיף על פני רכישה של מחשב חדש, אולם במקרים של אובדן רכיבים יקרים התמונה עשויה להשתנות. במידה והומלץ לכם על רכישת מחשב חדש בדקו האם ניתן להוזיל את העסקה באמצעות טרייד אין למחשב הישן לצרכי פירוקו לחלפים. אל תשכחו כמובן למצוא את הדרך לגבות את החומרים על גבי המחשב הקיים טרם ההחלפה.

חשוב לעבוד עם מעבדה מקצועית ומומלצת באזורכם אשר גם מספקת אחריות לזמן סביר על התיקון.

מעבדת מגה בייט במגדל העמק מספקת שירות מקצועי, יסודי ואדיב בתיקון כל סוגי המחשבים באמצעות אנשי מקצוע מן השורה הראשונה ושימוש בחלפים איכותיים ומקוריים.

 

שתפו עם חברים
WhatsApp chat